خبرگزاری کار ایران

در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد تصویب شد:

رفع مشکلات زیست‌محیطی ایستگاه دفن زباله ملارد تا دو هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۰۰۸

مشاور مدیرکل و رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شهریار و ملارد از تشکیل کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزیز عبدل زاده با اعلام این خبر گفت: در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد که پایان هفته گذشته با حضور معاون فرماندار، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری، رئیس اداره صنعت و معدن ، رئیس شبکه بهداشت و سایر مسئولان شهرستان تشکیل شد در خصوص میزان تحقق قانون مدیریت پسماند و آیین نامه اجرایی آن و نحوه تحرک بیشتر در سطح شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه به مشکلات بخش حمل و نقل و دفع پسماند در سطح شهرستان پرداخته شد، تصریح کرد: مشکلات به دلیل عدم توجه مسئولان به قوانین وضوابط مربوطه است و همه مسئولان باید در زمینه های زیست محیطی حساس بوده و غیر انفعالی عمل کنند.

عبدل زاده افزود: همچنین در این جلسه مشکلات مرغداری های مستقر در منطقه اخترآباد ، آخرین وضعیت پسماند در شهرک صنعتی صفادشت و وضعیت زیست محیطی مرکز دفن اخترآباد بررسی و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

وی به مصوبات این جلسه اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد تا پایان آبان ماه مدیریت پسماندهای پزشکی در سطح شهرستان با نظارت شبکه بهداشت و درمان و محیط زیست مطابق با ضوابط و گزارش آن به محیط زیست شهرستان ارائه شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های شهریار و ملارد ادامه داد: همچنین مقرر شد ظرف دو هفته مشکلات و معضلات زیست محیطی ایستگاه موقت زباله ملارد رفع و گزارش آن به محیط زیست ارسال شود.

عبدل زاده بیان داشت: در خصوص تملک اراضی مرکز دفن نیز مقرر شد موضوع از طریق سازمان پسماند در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز