خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی به بیش از ۹ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۲۲۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی ۲۸۷ تیم عملیاتی این جمعیت به بیش از ۹ هزار نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۲۴ استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی افزود: از تاریخ  ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۰۶:۰۰ ، ۲۴ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، خوزستان، سمنان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

محمودی  با اشاره به ۱۶۳ مورد عملیات امداد و نجات نیروهای جمعیت هلال احمر اضافه کرد:  در این مدت به ۹ هزار  و ۶۶۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی شده است، ۲۳۶نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۴۰ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت،  ۲۳۷ نفر اسکان اضطراری داده شدند، ۴ هزار و ۸۰۴ قوطی کنسروجات، ۴ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم  برنج ، ۴ هزار و ۴۷ کیلوگرم نایلون هزار و ۲۶۱ بسته غذایی، ۲ هزار ۸۶ تخته پتو، ۸۳۲ تخته ، ۶۱۵ کیلوگرم حبوبات، موکت، ۴۲۰ کیلوگرم روغن ، ۴۰۴ست شستشو، ۳۸۲ ست بهداشتی،  و ۵۸ دستگاه چادر امدادی،  توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۲۸۷تیم عملیاتی متشکل هزار و ۲۰ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز