خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۹۳۵

معاون هماهنگ‌کننده فراجا در بازدید از ستاد دریابانی چابهار، با قدردانی از تلاش مرزبانان، گفت: امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در بازدید از یگان‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و مرزبانان در ستاد دریابانی چابهار، اشراف اطلاعاتی، شناخت و احاطه کامل به حوزه سرزمینی را به عنوان بهترین و اساسی‌ترین راهبرد در مقابله با قاچاقچیان و اشرار منطقه برشمرد و بر لزوم ارتقای اشراف اطلاعاتی تاکید کرد. 

وی در ادامه به حساسیت خدمت در مناطق مرزی به‌ویژه در استان حساس و پهناور سیستان و بلوچستان به جهت همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان اشاره کرد و گفت: آمادگی رزمی و آموزش مستمر از ارکان مهم برای تثبیت اقتدار و امنیت در سطح حوزه ماموریتی واحدهای مرزی است. 

معاون هماهنگ‌کننده فراجا در این بازدید با تاکید بر لزوم برخورد قاطع ماموران با قانون‌شکنان، بیان کرد: بحمدالله در سایه لطف خداوند متعال و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است و مرزداران با داشتن اعتقاد و ایمان قوی در حال برقراری امنیت در مرزها هستند. 

اشراق در خاتمه سخنان خود از تلاش شبانهپروزی مرزبانان غیور و سلحشور در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی کل انتظامی کشور در این بازدید حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به ستاد پایگاه دریابانی چابهار را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز