خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر:

تعهدات دولت در تأمین ون برای تهران عملیاتی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۴۲۵

عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعهدات دولت در تأمین ون برای شهر تهران عملیاتی نشده است.

به گزارش ایلنا، علی اصغر قائمی در دویست و بیست و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که شهرداری طی سال گذشته و در سه مرحله از تاکسی‌های برقی رونمایی کرده است، اظهار داشت: در آذرماه و‌دی ماه از تعدادی خودرو رونمایی شد که دارای پلاک شخصی بودند و علی‌رغم اینکه رنگ تاکسی به رنگ آبی فیروزه‌ای تعیین شده است، این خودروها با رنگ مشکی رونمایی شدند.

وی افزود: در اسفندماه نیز تعدادی خودرو به عنوان تاکسی رونمایی شدند که رنگ مصوب و همچنین پلاک ایران را نداشتند. ضمن این که کماکان یارانه پرداختی به خودروها تعیین تکلیف نشده است.

قائمی با بیان این که گزارش عملیات اجرایی این اقدامات ارائه نشده است، یادآور شد: با سفر آموزشی و گزارش و بازدید مشکل خودروها برطرف نخواهد شد. امروز در حال توقف نوسازی ناوگان هستیم و تعهدات دولت در تأمین ون برای شهر تهران نیز عملیاتی نشده است.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم شهردار تهران نسبت به پاسخگویی در خصوص ابهامات مطرح‌شده اقدام کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز