خبرگزاری کار ایران

تدوین آیین‌نامه اوقات فراغت روی میز وزارت آموزش‌ و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۷۰

وزیر آموزش و پرورش از تدوین آیین‌نامه ملی اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی در کارگروه ملی نوجوان با گرامیداشت روز بزرگداشت سعدی گفت: پیام این جلسه توجه به هم‌افزایی، انسجام، کار گروهی و شبکه شدن است.

وی ادامه داد: امروز باید یاد بگیریم به توان هم برسیم و این یک تحول شناختی است. جوهره استراتژی تمرکز است و با متمرکز شدن قوی خواهیم شد. امروز باید نقطه تمرکز ما مدرسه باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت مسأله نخست جمهوری اسلامی ایران است‌. انقلاب ما یک انقلاب تربیتی عدالت‌محور است.

صحرایی با بیان اینکه ورزش‌، مهارت‌آموزی و اردوها و... بسترهای مهمی برای انجام کار تربیتی هستند، گفت: آیین‌نامه ملی اوقات فراغت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

راه‌اندازی اولین جایزه ملی بازی با محوریت مسائل تربیتی

حجت‌الاسلام محمدحسین پورثانی در این جلسه اظهار کرد: بحث تنوع محیط‌های یادگیری تکلیف سند تحول بنیادین است و یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های یادگیری، محیط بازی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از راه‌اندازی اولین دوره جایزه ملی بازی با محوریت مسائل تربیتی و در راستای تنوع محیط‌های یادگیری خبر داد، گفت: بازی‌وارسازی مفاهیم تربیتی یکی از اقداماتی است که ما باید در معاونت پرورشی به جد دنبال کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: در همین راستا هم بحث سناریوهای بازی‌محور و هم فضاهای بازی‌محور در برنامه ما قرار دارد و امسال انشاالله جایزه ملی بازی را مبتنی بر مفاهیم تربیتی در محیط مدرسه، محیط اردوگاه، محیط کانون، محیط دارالقرآن و محیط‌های غیررسمی با محوریت مسائل تربیتی در معاونت پرورشی دنبال خواهیم کرد.

پورثانی تاکید کرد: انشالله این اقدام منجر به بسترسازی فضای تربیتی در کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز