خبرگزاری کار ایران

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور جان باختن آتش نشان فداکار قزوینی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۸۵۶

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با صدور پیامی جان باختن محمدجواد چگینی از آتش نشانان پرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در حین ماموریت را به خانواده و همکاران وی تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، متن این پیام به شرح زیر است :
"جامعه آتش نشانان ایران بار دیگر شاهد حماسه و از خودگذشتگی آتش نشان وظیفه شناسی بود که ایثارگری و گذشت در شاکله خدمت وی قرار داشت. شنیدن خبر ایثار و از خودگذشتگی محمد جواد چگینی از آتش نشانان پرتلاش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین که متاسفانه در حین عملیات جان خود را از دست داد، موجب تاسف و تالم فراوان تمامی دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری کشور بویژه آتش نشانی ها شده است.

سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور سانحه جان باختن زنده یاد محمدجواد چگینی از آتش نشان پرتلاش قزوین در حین انجام وظیفه که یاد و خاطره از جان گذشتگی وی همیشه پیش روی جامعه بزرگ آتش نشانان و مردم ایران قرار دارد را به خانواده و عموم همکارانش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می نماید."

شایان ذکر است انفجار و آتش سوزی در یک انبار مواد دخانیات  در شهر قزوین در روز ۲۳ فروردین منجر به فوت یک مامور آتش نشان و مصدومیت تعدادی از آتش نشانان و شهروندان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز