خبرگزاری کار ایران

دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۷۰۱

دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با هدف شکل‌گیری و تقویت زیست‌بوم نوآوری در صنعت ICT کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، دومین جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با رویکرد نوآوری باز به صورت سالانه در سطح ملی برگزار می‌شود. 

مأموریت اصلی این جشنواره کمک به شکل‌گیری و تقویت زیست‌بوم نوآوری در صنعت ICT کشور بوده و در این مسیر با استفاده از ظرفیت شرکت‌های فعال و توانمند این حوزه در جهت رفع نیازهای فناورانه این زیست بوم حرکت می‌کند. 

مخاطبان این دوره از جشنواره، شرکت‌ها و تیم‌های فعال دارای طرح و ایده در سه حوزه راهکارهای هوش مصنوعی در صنعت تلکام، راهکارهای نسل پنجم شبکه تلفن همراه و راهکارهای ابری و مراکز داده هستند. 

طرح‌های برگزیده این جشنواره مشمول حمایت مالی و سرمایه‌گذاری تا سقف ۷۰۰ میلیارد ریال، جایزه نقدی ۳ میلیارد ریالی به سه طرح اول و جوایز غیرنقدی نظیر امکان همکاری با بزرگترین شرکت‌های صنعت ارتباطات، تضمین خرید، راهبری صنعتی و تخصصی خواهند شد. 

جشنواره «ایده تا محصول صنعت ارتباطات» با همراهی شرکت‌های صنعت ارتباطات و حمایت‌های معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، سندیکا صنعت مخابرات و نظام صنفی رایانه‌ای و با حمایت ویژه همراه اول برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ به نشانی https://challenge.ir/sl/HA1/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز