خبرگزاری کار ایران

تاکید فرمانده فراجا بر حضور با بینش اطلاعاتی در ماموریت‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۸۵

فرمانده کل انتظامی کشور حضور با بینش اطلاعاتی توأم با آمادگی و هوشیاری را رویکرد عملیاتی فراجا در سال جدید عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمدرضا رادان در جمع معاونان، رؤسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی شهرستان‌های تابعه استان مازندران، با برشمردن فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان ماهی است که همه بندگان خدا در این ماه مهمان سفره الهی‌اند. 

فرمانده فراجا تصریح کرد: کارکنان انتظامی به دلیل برقراری امنیت و آسایش مردم با زبان روزه، در این ماه از اجر و پاداش بالاتری برخوردارند، چون وظیفه تامین امنیت مردم در جاده‌ها، شهرها و حتی روستاها برعهده آنان است. 

رادان با اشاره به ایام پایانی ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: باید که با بی‌خبری از این ماه عبور نکنیم و حتی به اندازه یک قدم برای آسایش مردم هم از این ماه بهره ببریم. 

ارشدترین مقام انتظامی کشور با اشاره به حجم ماموریت‌های انتظامی در سال گذشته، اظهار داشت: برگزاری انتخابات و سایر ماموریت‌های پلیس در سال ۱۴۰۲ از مهمترین ماموریت‌هایی بود که پلیس علاوه بر ماموریت‌های ذاتی خود در مبارزه با سرقت‌ها، مقابله با اراذل و اوباش، برقراری امنیت مرزها و سایر ماموریت‌های سازمانی موفق عمل کرده است. 

وی با اشاره به کارنامه خوب استان مازندران در ماموریت‌های برگزاری انتخابات و همچنین ماموریت تامین امنیت مردم در ایام نوروز، بیان کرد: استان مازندران از نادر استان‌هایی بوده است که ضمن موفقیت در همه رده‌های ماموریتی با وجود حجم ورودی و خروجی‌های ترددهای خودرویی در سطح استان، کاهش تصادفات را شاهد بوده است. 

رادان با اشاره به وجود همدلی‌ها بین رده‌های انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: استفاده درست از ابزارها و تجهیزات هوشمند پلیس در این استان موجب شده است تا مازندران به استانی زنده و پویا در اجرای ماموریت‌ها تبدیل شود. 

فرمانده انتظامی کل کشور با تاکید بر توجه به معیشت کارکنان در حوزه تامین مسکن ملکی و سازمانی برای آنان اظهار داشت: باید سعی شود از همه ظرفیت‌های استانی برای تامین مسکن ملکی و سازمانی کارکنان در سطح استان استفاده شود. 

رادان با تاکید بر صیانت از کارکنان و توجه به دیانت آنان بر اساس مبانی دینی و اسلامی، رعایت انضباط را شرط اساسی در هر اقدامی برشمرد و با تاکید بر حضور توام با آمادگی همراه با هوشیاری در ماموریت‌ها، اظهار داشت: توجه به قرآن و نهج البلاغه باید در سطح فراجا فراگیر شود. 

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان این که در حوزه مدیریت ترافیک در جاده‌ها باید به صورت پیش‌دستانه عمل شود، بر مدیریت ترافیک در محورهای مواصلاتی و محورهای ورودی و خروجی استان به منظور جلوگیری از حجم ترافیک در ورودی و خروجی استان تاکید کرد. 

رادان با تاکید بر استفاده از دوربین البسه و تجهیزات هوشمند سازمانی در ماموریت‌ها، اظهار داشت: رویکرد عملیاتی پلیس در سال جدید با تاکید بر حضور با بینش اطلاعاتی توام با آمادگی و هوشیاری است و در این ارتباط باید نگاهمان به موضوعات نگاهی اطلاعاتی باشد. 

در ابتدای این نشست سردار حسن مفخمی شهرستانی، فرمانده انتظامی استان مازندران، گزارشی از اقدامات و عملکردهای مجموعه انتظامی استان در ایام نوروز ارائه کرد و با اشاره با استقرار ۱۴ ایستگاه نوروزی در سطح استان، گفت: ایجاد هم‌افزایی مطلوب دستگاه‌های دخیل در خدمات‌رسانی سفرهای نوروزی با پلیس، مطالبه‌گری از دستگاه‌ها برای کاهش متوفیان در تصادفات و پیگیری چالش‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از جمله اقدامات پلیس در مدیریت سفرهای نوروزی بوده است. 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به به‌کارگیری ۵۹۴ گشت خودرویی، ۱۰۲ گشت موتوری و ۲ هزار و ۴۰۶ گشت پیاده انتظامی و همچنین ۲۹ گشت امداد و نجات جاده‌ای در سطح استان تاکید کرد: در مجموع ۶ هزار و ۱۶ نفر در گشت‌های نوروزی استان مازندران نقش داشته‌اند. 

وی با اشاره به حضور فعال نیروهای یگان ویژه انتظامی و نیروهای دریابانی استان در ماموریت‌های نوروزی پلیس ادامه داد: بر اساس آمارها در مجموع ۲۲ میلیون و ۹۴۰ هزارو ۳۴۹ نفر در این ایام وارد استان مازندران شده‌اند. 

مفخمی با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی تصادفات در استان مازندران در این ایام نسبت به سال گذشته از کاهش ۵۹ درصدی متوفیان و افزایش ۱۸ درصدی مجروحان ناشی از تصادفات در سطح استان خبر داد. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به رضایتمندی ۹۶ درصدی تماس‌های مردمی با پلیس ۱۱۰ از افزایش ۴ درصدی تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰ در نوروز امسال خبر داد و گفت: در بحث جرایم و سرقت‌ها، کاهش ۲۲ درصدی وقوع جرایم و افزایش ۶۵ درصدی کشفیات را در استان شاهد بوده‌ایم، ضمن این که ۲۸ درصد از اموال سرقتی به مال‌باختگان برگردانده شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز