خبرگزاری کار ایران

کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیّر تهرانی به پویش هلال رحمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۸۶۷

رئیس سازمان داوطلبان از کمک ۲۰ میلیارد ریالی خیّر تهرانی به پویش هلال رحمت در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان، به منظور تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین خانوارهای نیازمند در آستانه حلول سال نو و همزمان با دهه نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌ با اعلام این خبر، گفت: مجید تقی زاده مدیر عامل شرکت تامین تجهیز خرد آریا طاها در اقدامی خداپسندانه و بشردوستانه، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال را به آغاز پویش هلال رحمت در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان اختصاص داد. 

سلیمی‌با اشاره به خرید عمده اقلام غذایی از محل مشارکت این خیر تهرانی و بسته‌بندی و تهیه افزون بر ۲ هزار سبد معیشتی در جمعیت هلال احمر استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان، افزود: این سبدها همزمان با روزهای نخستین سال جدید و با نقش آفرینی داوطلبان جمعیت هلال احمر، در بین مددجویان، خانواده‌های نیازمند و محلات کمتر برخوردار این دو استان توزیع خواهد شد. 

سلیمی‌با اشاره به اینکه نام این حامی جزو تقدیرشوندگان آیین ملی روز جهانی داوطلب در سال ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران قرار داشت، یادآور شد: مجید تقی زاده سال گذشته نیز به پویش نوروزی و رمضانی هلال رحمت استان کهگیلویه و بویراحمد برای تهیه ۱۰۰۰ سبد غذایی ویژه نیازمندان، کمک ۵ میلیارد ریالی کرد. 

وی گفت: علاوه بر کمک ۴ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریالی شرکت تامین و تجهیز خرد آریا طاها به برنامه ملی نذر آب ۵ سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در استان فارس برای خرید لوله و تجهیزات مورد نیاز آب‌رسانی به روستای ساحلی ایل سالار شهرستان فراشبند، این شرکت در سال ۱۴۰۲ نیز به اجرای پروژه‌های داوطلبی و بشردوستانه به صورت ماهانه ۵۰۰ میلیون ریالی و در مجموع ۶ میلیارد ریال کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز