خبرگزاری کار ایران

در صحن شورای شهر تصویب شد؛

اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولدسازی «پروژه مهتاب»

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۴۹

در جریان برگزاری جلسه دویست و هجدهم دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورا به یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولدسازی ملکی موسوم به «پروژه مهتاب»، رأی موافق دادند.

به گزارش ایلنا، اعضای شورای شهر تهران در دویست و هجدهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران برای مولدسازی ملک به پلاک ثبتی (۱۲۶/۵۹۷) موسوم به «پروژه مهتاب»، را بررسی کرده و به تصویب رساندند. 

در بررسی این فوریت، احسان شریفی، شهردار منطقه ۵ در توضیحی گفت: یک گودی در سال ۱۳۸۳ که جزو پروژه‌های واگذارشده حسب دستور مقام معظم رهبری و حسب نامه شهرار وقت تهران برای توسعه سرانه‌های شهری پایتخت بوده است که بر همین اساس یک گود با عمق تقریبی ۹ متر و مساحت آن ۴۸۰۰ متر که ملکیت آن بطور قطعی برای شهر داری تهران است به اجرا درآمد. 

وی افزود: برای این که بارگذاری این پروژه به مرحله اجرا درآید، در فرآیند کمیسیون ماده ۷ این ملک به عنوان باغ اعلام شد و حتی ایمن‌سازی این باغ هم هزینه‌بر است مطابق درخواستی که از سوی کمیسیون شهرسازی مبنی بر صدور مجوز برای عملیات بارگذاری براساس مجاورین صورت گیرد تا عواید حاصله در چارچوب انتقال توسعه اتفاق بیافتد. 

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، پس از ارائه توضیحات شهردار منطقه ۵ اعضای شورا به یک فوریت لایحه برای بررسی این موضوع در کمیسیون‌های تخصصی رأی موافق دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز