خبرگزاری کار ایران

رییس اورژانس کشور پیشنهاد داد:

«ارائه خدمات اجتماعی ۶ ماه تا یک‌سال در اورژانس»؛ مجازات مزاحمین تلفنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۵۱۳

رییس اورژانس کشور از پیشنهاد ارائه خدمات اجتماعی به مدت ۶ ماه تا یک‌سال در اورژانس برای افرادی که مزاحم تلفنی اورژانس می‌شوند، خبر داد.

«جعفر معیادفر» رییس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تغییر سختی‌ کار پرسنل اورژانس از ۱۵۰۰ به ۳۰۰۰ گفت: این کار با دستور وزیر بهداشت انجام شده و مصوبه‌ای برای آن تصویب شده و در مراحل ابلاغ است.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درخصوص یکسان‌سازی شماره سامانه‌های دستگاه‌های خدمات رسان مانند اورژانس، آتش‌نشانی، مدیریت بحران، پلیس در مواقع ضروری چیست؟ گفت: در همه دنیا شماره واحد با محوریت سلامت است و ما نیز معتقدیم که در کشور ما نیز باید به این صورت باشد.

رییس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: مهمتر از همه این است که باید این کار به صورت پایلوت در یک شهری کوچکتر از تهران انجام شود تا معایب کار مشخص شده و رفع شود. در استان تهران با توجه به حجم ماموریت‌هایی که هر دستگاه به صورت جداگانه انجام می‌دهد این گنجایش وجود ندارد که این طرح به صورت پایلوت در آن اجرا شود.

معیادفر خاطرنشان کرد: در گذشته قرار بود در استان قم که کوچکتر از تهران است این کار انجام شود. ما هم به این موضوع اعتقاد داریم که باید شماره‌های ضروری یکسان شود، اما همانطور که گفتم باید در یک شهر کوچک این کار انجام شود.

وی با بیان اینکه اجرای پایلوت این طرح در تهران مناسب نیست، تصریح کرد: در تهران فقط اورژانس ۱۱ هزار تماس به صورت روزانه دارد سازمان‌های دیگر نیز همینطور هستند و هرکدام روزانه چندین هزار تماس دارند و اگر قرار باشد این تماس‌ها تجمیع شود ممکن است مشکل ایجاد شود بنابراین لازم است ابتدا در یک شهر کوچک به صورت پایلوت انجام شده تا اشکالات کار مشخص شده و بعد از آن به کل کشور بسط دهیم.

رییس اورژانس کشور در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مزاحمان تلفنی که با اورژانس تماس می‌گیرند، گفت: ما با معاون دادستان تهران در این خصوص جلساتی را داشته‌ایم و آن‌ها از سیستم ما بازدید هم داشته‌اند و قرار شده است که براساس نوع مزاحمتی که مزاحمان تلفنی ایجاد می‌کنند با آن‌ها برخورد شود.

معیادفر تصریح کرد: ما پیشنهاد داده‌ایم افرادی که مزاحمت ایجاد می‌کنند به عنوان خدمات اجتماعی به مدت ۶ ماه الی یکسال در اورژانس فعالیت کرده تا متوجه شوند که اورژانس چقدر مهم است و معتقدیم که وقتی در این فضا قرار بگیرند اصلاح خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز