خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان عقیدتی سیاسی به مناسبت برتری تیم فراجا در مسابقات قرآن

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۳۷۹

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده فراجا، کسب رتبه برتری تیم فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح کشور را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، در متن پیام تبریک حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور خطاب به احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا آمده است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

«تِلْکَ آیَاتُ الْقُرْآنِ وَکِتَابٍ مُّبِینٍ هُدًی وَبُشْرَی لِلْمُؤْمِنِینَ»

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار پر افتخار «احمدرضا رادان»

سلام علیکم؛

قرآن، کوثر حیات بخشی است که معارفش روشنگر دل‌ها و شفا بخش قلوب پاکان است. چه زیباست سعی پویندگان مسیر قرآن و جویندگان معارف آن و سعادتمنداند کسانی که آموزه‌های آن را سرلوحه زندگی خویش قرار داده و از سرچشمه زلال آن می‌نوشند.

خدای بزرگ را سپاسگزاریم که مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران  ضمن بهره‌مندی از تعالیم معنوی و انسان‌ساز قرآن کریم و تبعیت از ولایت‌، همواره در عرصه‌های گوناگون موفق و سربلند بوده است. مأنوس شدن با قرآن و اهل‌بیت (ع) و نشر مفاهیم قرآنی توفیق ارزشمندی است که از جانب حق تعالی نصیب خدمتگزاران به ساحت این کتاب الهی شده است.

 با نهایت شعف و خوشحالی، کسب رتبه برتر تیمی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سی و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح کشور که حاکی از مدیریت راهبردی و حرکت جهادی و انقلابی جنابعالی است را به حضرتعالی و یکایک کارکنان خدوم و پرتلاش انتظامی کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امید است با عنایات الهی و در ظل توجهات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و تحت رهبری حکیمانه مقام منیع ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره موفق و شاهد پیشرفت‌های نمایان و اثربخش معنوی انتظامی کشور در عرصه‌های گوناگون باشیم.

سید علیرضا ادیانی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز