خبرگزاری کار ایران

مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی در هرمزگان برگزار می‌شود/ تولید شعر طوفان الاقصی به دو زبان فارسی و عربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۳۱۲

مدیرکل قرآن، عترت و نماز گفت: هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی از ۵ تا ۱۱ بهمن در هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، «میکائیل باقری» با اشاره به برگزاری هفتمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی گفت: این دوره از مسابقات ویژه قرآن آموزان مراکز دارالقرآن کریم وزارت آموزش و پرورش است. 

باقری افزود: هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی از ۵ تا ۱۱ بهمن در هرمزگان برگزار می‌شود. 

وی تصریح کرد: از هر استان یک گروه دختر و یک گروه پسر در مجموع ۶۴ گروه به مرحله مقدماتی کشور راه پیدا کردند. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز اضافه کرد: پس از برگزاری مرحله مقدماتی، ۱۷ گروه پسر و ۱۶ گروه دختر در مرحله نهایی که در هرمزگان برگزار می‌شود حضور خواهد داشت. 

وی گفت: برای بخش بین المللی مسابقات نیز دعوت نامه‌ای ارسال شده که پس از نهایی شدن گروه ها، اعلام می‌شود. 

باقری همچنین در ادامه به تولید نغمه طوفان الاقصی برای نخستین بار توسط اداره کل قرآن، عترت و نماز اشاره و اظهار کرد: امسال برای اولین بار شعری به دو زبان فارسی و عربی تولید کرده‌ایم که با نام طوفان الاقصی آماده شده است. 

مدیرکل قرآن، عترت و نماز اضافه کرد: این سرود در این مسابقات به نیابت از دانش آموزان سراسر کشور به جبهه مقاومت تقدیم می‌شود امسال گروه‌های پسران و دختران در چند مکان جمع خوانی این سرود را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز