خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۶۶۹ مالخر در طرح سراسری پلیس آگاهی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۶۷۱

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از دستگیری ۶۶۹ مالخر در ششمین هفته اجرای طرح مقابله با مالخران اموال مسروقه به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار فرامرز به‌گذر با بیان این که برخورد با سرقت از اولویت‌های مهم پلیس آگاهی است، اظهار داشت: با اقدامات موثر و تلاش پلیس و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور مقابله با مالخران اموال مسروقه در هفته ششم، ۶۶۹ نفر مالخر دستگیر و ۷۱۳ فقره سرقت کشف شد.

وی با بیان این که این طرح از ۲۸ آذر تا ۵ دی‌ماه سال جاری اجرا شد، افزود: با بررسی نتایج به‌دست‌آمده در سراسر کشور و تحلیل داده‌ها مشخص شد از نظر تعداد دستگیری مالخر طی این بازه زمانی استان‌های خراسان رضوی، تهران بزرگ و شرق تهران به ترتیب بیشترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی کشور با بیان این که این طرح به صورت هفتگی در دستور کار پلیس و در حال انجام است، خاطرنشان کرد: اولویت ما در این خصوص کشف اموال و رضایت مردم است.

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، به‌گذر با تاکید بر تشدید برخورد با مالخرها تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت ویژه از اماکن و نقاطی که احتمال خرید و فروش اموال مسروقه در آنها وجود دارد، بازرسی می‌کنند و در صورت شناسایی تخلف، با قاطعیت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز