خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد:

کشف ۴۷۰ تن مواد مخدر در ایران از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۶۶۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: از ابتدای امسال تا کنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش ایلنا، سردار ایرج کاکاوند در سفر به استان بوشهر در جمع فرماندهان، مدیران و روسای پلیس‌های تخصصی استان با بیان این که از ابتدای امسال تا کنون در سطح کشور نزدیک به ۴۷۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: با این حجم شاهد افزایش ۲۱ درصدی کشفیات مواد مخدر صنعتی از منشأ کشور افغانستان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: علاوه بر این، طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همچنین موضوع شناسایی و ضربه به عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در سطح کشور است که خوشبختانه در ۹ ماهه سال جاری قریب به ۴۷۰ تن انواع مواد مخدر در سطح کشور کشف شده است. 

وی با بیان این که گروه‌های زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر در کشور هم شناسایی شدند و مورد ضربه قرار گرفتند، افزود: بیشتر اعضای این گروه‌ها تحویل دستگاه قضایی شدند و برخورد مناسب و متناسب با آن‌ها نیز انجام گرفته است. 

کاکاوند اظهار داشت: در استان بوشهر اقدامات خوبی در راستای کشف مواد مخدر صورت گرفته است که همگی در راستای تدابیر ابلاغی از سوی ستاد کل انتظامی کشور هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: طرح‌های خوبی در سطح استان و کشور تحت عنوان آرامش در شهر اجرا شده است و دستاوردهای خوبی در این طرح‌ها مانند جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان داشتیم. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: تاکید می‌کنیم که این طرح‌ها تعطیل‌بردار نیستند تا چهره شهرها از حیث معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز