خبرگزاری کار ایران

«دانشگاه صنعتی شریف» دانشگاه برتر در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۳۸

در سی و ششمین نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها، از دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان «دانشگاه برتر در حوزه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت» و «دانشگاه برتر در توسعه مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی» تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، در سی و ششمین نشست مشترک مدیران ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور معاونین و مدیران پژوهشی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، که عصر روز یکشنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ و همزمان با اولین روز هفته پژوهش برگزار شد، برگزیدگان حوزه ارتباط با جامعه و صنعت در بخش‌های مختلف اعم از دستگاه‌های اجرایی برتر، دانشگاه‌ها و مجریان و کارفرمایان برتر، رساله‌ها و پایان نامه‌های برتر تقاضامحور و دانشگاه‌های برتر در حوزه مهارت‌افزایی معرفی و تقدیر شدند. 

در این مراسم که در محل مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ در بخش تقدیر از «دانشگاه‌های برتر در حوزه قراردادهای ارتباط با جامعه و صنعت» از سیدعباس موسوی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف تجلیل به‌عمل آمد. 

همچنین دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان «دانشگاه برتر در توسعه مرکز هدایت شغلی و کاریابی تخصصی»، نیز معرفی و تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز