خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت؛

گردهمایی تخصصی روسای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۳۰۷

گردهمایی تخصصی روسای هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی و سازمان های تابعه با حضور وزیر بهداشت و مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی و معاون دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، سید محمد پورحسینی، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی در این گردهمایی که در تالار شهید حاج قاسم سلیمانی وزارت بهداشت برگزار شد، با اشاره به لزوم آشنایی کارکنان با حقوق و وظایف شان، یادآور شد: در صورتی که کارکنان با وظایف و حقوق شان آشنایی داشته باشند، شاهد کاهش تخلفات هستیم.

نماینده وزیر و سرپرست دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان افزود: همه در برابر قانون یکسان هستند و باید در مورد تخلفات، ایستادگی و به آن به طور دقیق رسیدگی کرد البته نیاز است کارکنان جدید نیز در این زمینه آموزش های لازم را فراگیرند.

مشاور وزیر بهداشت با اشاره به اشتغال حدود 500 هزار نفر در وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت دومین دستگاه بزرگ در دستگاه های اجرایی است. برای رسیدگی به تخلفات باید بین واحدهای مختلف، هم افزایی وجود داشته باشد تا امکان فساد در نظام سلامت، به حداقل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز