خبرگزاری کار ایران

تدوین ۳۵ درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۱۶۶

رئیس دانشگاه خوارزمی از تهیه و تدوین ۳۵درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از دانشگاه خوارزمی، جلسه افتتاح و رونمایی کلاس‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم مالی با حضور مسئولین دانشگاه و سازمان بورس اوراق بهادار در دانشکده علوم مالی برگزار شد. 

علی حسن‌بیگی رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: دانشگاه خوارزمی با قدمت بیش از ۱۰۰ سال، در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دو پردیس کرج و تهران مشغول به فعالیت است. 

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: وجود چهره‌های شاخص علمی، سیاسی و اقتصادی در این دانشگاه، نشان‌دهنده عظمت نخبه‌پروری و ریشه دار بودن این مرکز علم و دانش است. 

وی اظهار کرد: سی‌وپنج درصد انتشارات دانشگاه خوارزمی با همکاری مجامع بین‌المللی در خارج از کشور تهیه و تدوین می‌شود. 

حسن بیگی عنوان کرد: دانشگاه خوارزمی در زمینه اجرای پروژه‌ها و مگاپروژه‌های ملی و بین‌المللی سابقه خوبی دارد. همکاری‌های دو سویه سازمان بورس و اوراق بهادار و دانشگاه نشان دهنده پتانسیل بالای هر دو مجموعه است. 

وی گفت: دانشگاه خوارزمی با توجه به داشتن مجوز بورس صنعتی، فضای مناسبی برای ایجاد زمینه همکاری با سازمان‌ها و نهادهای مختلف دارد و با رعایت پروتکل‌های مشخصی با استفاده از ظرفیت دانشجویان نخبه می‌تواند رشته‌های مورد نیاز صنعت را تأمین کند. 

در ادامه معصومی‌نیا معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گفت: دانشکده علوم مالی از قدمت بالا و ظرفیت‌های خوبی برخوردار است. این دانشکده با کمک دانشکده‌های مدیریت و اقتصاد می‌توانند گام‌های مؤثری در بهبود و ارتقاء سطح همکاری با سازمان بورس بردارند. 

وی افزود: این همکاری علمی می‌تواند باعث افزایش سطح کیفی تعاملات و تحول در زمینه‌های مالی و حسابداری شود. 

گفتنی است در پایان جلسه از تفاهم‌نامه مشترک میان دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با هدف تعمیق ارتباط بازار سرمایه و جامعه دانشگاهی با محوریت برگزاری دوره‌های مشترک و ارتقا دانش تخصصی بازار سرمایه، بهسازی فضای آموزشی دانشکده علوم مالی، توسط ریاست دانشگاه رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز