خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران:

فاز اول رتبه‌بندی معلمان در آخرین مراحل قرار دارد/ تمام اعتراض‌ها بررسی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۵۹۰

وزیر آموزش و پرورش گفت: فاز اول رتبه بندی معلمان در آخرین مراحل قرار دارد و تمامی اعتراض‌ها نیز بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ "رضامراد صحرایی" صبح امروز در حاشیه مراسم کاشت نهال در دبیرستان ماندگار البرز در جمع خبرنگاران درباره پرداخت پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش، اظهار کرد: خواهش می‌کنم شما هم مثل بنده دائما واریز پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش را مطالبه کنید. طبیعتا من در کنار بازنشسته های خودم هستم و بارها از رئیس سازمان برنامه بودجه تحقق این امر را خواستم. این افراد مشکلاتی دارند که قابل درک است و قول دادند به زودی این مسئله را حل کنند.

صحرایی در ادامه در خصوص رتبه بندی معلمان با بیان اینکه فاز اول رتبه بندی معلمان در آخرین مراحل قرار دارد گفت: تمامی اعتراض‌ها بررسی شده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره پیشنهاد رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مبنی بر درج پیام درباره درخت کاری در صفحه آخر کتب درسی گفت: ما تقریبا در سال ۱۵۵ میلیون جلد کتاب برای دانش آموزان چاپ می‌کنیم. پیشنهاد ایشان درباره درج پیامی درباره درخت کاری صفحه خالی پشت جلد کتب درسی که یک طرف آن نوشته دارد و طرف دیگر سفید است، قابل بررسی است و حتما این موضوع را به رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی منتقل می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز