خبرگزاری کار ایران

جمالو:

اعتیاد به مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر جوامع است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۷۸۵

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اعتیاد به مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر جوامع است، از این رو هر جامعه‌ای از جمله جامعه ما برای نسل جوان و آینده سازان کشور، در پی ایجاد ساز و کاری است تا از طریق برنامه مدون و منسجم گام موثری در برابر این تهدید برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ «محمد جمالو» معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نمایشگاه یاریگران زندگی به ابتکار ستاد مبارزه با مواد مخدر از امروز در کانون پرورش فکری نوجوانان برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین برگزار می‌شود. 

وی تاکید کرد: اعتیاد به مصرف مواد مخدر یکی از تهدیدهای جدی در مسیر جوامع است، از این رو هر جامعه‌ای از جمله جامعه ما برای نسل جوان و آینده سازان کشور، در پی ایجاد ساز و کاری است تا از طریق برنامه مدون و منسجم گام موثری در برابر این تهدید برداریم.

وی ادامه داد: ستاد مبارزه با مواد مخدر با توجه به ضرورت استفاده از فرصت‌های آموزشی برای ایجاد نشاط، امید و آگاهی و با هدف مسئولین‌پذیری در سطح جامعه اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است. 

جمالو با اشاره به برنامه های معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، گقت:  با توجه به جهاد تبیین در بین جوانان و نوجوانان نمایشگاه یاریگران زندگی از امروز ۲۵ آبان ماه تا دوم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۹ برگزار خواهد شد. 

وی ادامه داد: وزارت جوانان، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت ارشاد، جمعیت هلال احمر گروه‌های جهادی و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، و… حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز