خبرگزاری کار ایران

از طریق شناخت دقیق می توان به برآورد صحیح مسائل مبتلا به تهران رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۵۶

استاندار تهران با تاکید بر اهمیت شناخت و درک مسایل مهم شهر تهران به عنوان پرتراکم ترین شهر استان گفت: از طریق شناخت دقیق و پیگیری مسائل محیطی می توان به براورد صحیح مسائل مبتلا به تهران رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی امنیتی انتظامی اجتماعی فرهنگی استان تهران که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت موضوع جلسه اظهارداشت: جلسه امروز جلسه مبارک و میمونی است که یکی از اهداف برگزاری جلسه شورای امنیتی، پیگیری مسائل تهران به عنوان پرتراکم‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل را به خود اختصاص داده است. 

وی افزود: رسیدگی به مسائل و موضوعات مبتلا به تهران مهم است که باید از طریق شناخت صحیح و چگونگی رسیدگی به مسائل شهر پیگیری و موضوعات براورد صحیح در حوزه‌های سیاسی اجتماعی اقتصادی امنیتی و فرهنگی انجام شود که این کار زمینه‌سازی برای مقابله بامسائل امنیتی سیاسی می‌شود. 

استاندار تهران در ادامه اضافه کرد: تامین امنیت مردم در اولویت است اگر به مصوبات مبتلابه برسیم می‌توانیم مسائل را در مرحله کوچک و ابتدایی پردازش شود و در گام بعد با مقابله با ان تامین امنیت انجام می‌شود. 

فخاری در ادامه با تاکید بر اهمیت اجرای نظام امنیتی برای بهره مندی هر چه بیشتر مردم از ارامش اذعان داشت: نقش بی‌بدیل شما بزرگواران به عنوان نمایندگان مناطق در این جلسه می‌تواند برای تسهیل زندگی هر منطقه کمک شایانی بکند و به نظام اداره شهری کمک بزرگی به نماید. 

وی در پایان یاداور شد: امروز همه موظف هستیم برای غنی بخشی امنیت استان تهران بهم کمک کنیم تا مسائل مبتلابه به احسنت تبدیل و از تهدید به ظرفیت تغییر ماهیت دهد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز