خبرگزاری کار ایران

ثبت رکورد ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به قطع عضو در متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۱۴۹

مدیر سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از مرز ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به قطع عضو عبور کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، سید محمد شریف محسنی ضمن اعلام این خبر افزود: آمار ذکر شده، تمام کارکنان پیمانکاری شاغل در مجموعه این شرکت را شامل می‌شود. 

وی با اشاره به ثبت رکورد ۲۴ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۲۵۲ نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت تصریح کرد: رسیدن به رکورد بیش از ۴۰ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منتج به قطع عضو در حالی در این شرکت محقق شد که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگ‌ترین مد حمل‌ونقل ریلی درون شهری در پایتخت روزانه میزبان بیش از ۲ و نیم میلیون مسافر است و این امر، شرایط را برای کار نیروها بسیار خطرناک کرده و رعایت شدید مقررات ایمنی را به هنگام کار می‌طلبد. 

شریف محسنی افزود: در این مدت همچنین به دلیل گسترش خطوط و ایستگاه‌ها، افزایش نیروی کار به‌صورت پیمانکاری و فعالیت‌ها نیز صورت گرفته است که این امر خود هزینه فعالیت و امکان وقوع حادثه را افزایش می‌دهد. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسیدن به این رکورد، نتیجه توجه و تلاش همه‌جانبه و سیستماتیک همکاران در دستگاه‌های مختلف نظارت و پشتیبانی، مهندسی، شرکت‌های پیمانکار، مدیریت امور قراردادها، مدیریت سیستم‌ها و مهندسی سازمان و همکاران بخش مدیریت سلامت، ایمنی و محیط‌زیست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به مسائل ایمنی و حفاظتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز