خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۶ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه یک قاچاقچی در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۷۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ۵۶ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه یک قاچاقچی و دستگیری این فرد در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شناسایی شد و پرونده‌ای در این خصوص در معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب) تشکیل شد و بررسی و تحقیق پیرامون جزئیات این پرونده در دستور کار ماموران این پلیس تخصصی قرار گرفت. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس و اقدامات پیچیده اطلاعاتی و چگونگی عملکرد مظنون پرونده برای پلیس محرز و محل اختفای متهم و نگهداری مواد مخدر شناسایی شد و سپس اقدامات مقدماتی برای اخذ دستور ورود به مخفیگاه متهم از طرف مرجع قضایی انجام شد و سرانجام عصر روز گذشته پس از انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با رعایت جوانب قانونی و حقوق شهروندی به محل اختفای متهم مراجعه کردند. 

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در این عملیات با انجام اقدامی ضربتی موفق شدند متهم را دستگیر کنند. با ورود به مخفیگاه، سریعا نسبت به جست‌وجو و بازرسی دقیق محل اقدام شد که مجموعا مقدار ۵۶ کیلوگرم شیشه در بسته‌بندی‌های مختلف در این محل کشف شد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، حسین باباپور در پایان اظهار داشت: متهم برای پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز