خبرگزاری کار ایران

کشف ۵۰۰ کیلوگرم شیشه در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۳۹۴

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه با انهدام یک شبکه سازمان‌یافته قاچاق، خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، در پی دریافت خبری موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی به داخل کشور، ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، همه مسیرهای احتمالی ورود این محموله به استان را شناسایی کردند. 

وی افزود: پس از ورود خودرو به داخل استان، خودرو به صورت نامحسوس تحت تعقیب قرار گرفت و در این راستا چند تیم از ماموران ضمن شناسایی محور تردد این خودروها، مسیرهای مربوطبه را تحت پایش و کنترل مستمر قرار دادند و در نهایت در یکی از محلات ارومیه موفق شدند که خودروهای مورد نظر را متوقف کنند. 

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: ماموران در اقدام هوشمندانه با هماهنگی مرجع قضایی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه را در پوشش دستگاه‌های سنگین صنعتی کشف و ضبط کردند.  در این راستا ۶ سوداگر مرگ دستگیر و ۵ دستگاه خودرو نیز توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، جهانبخش در پایان با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و بدون شک اقدامات شبانه‌روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز