خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا خبر داد:

برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر تهران به ۶۰۰۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۹۳

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر تهران در مرکز ترک اعتیاد پلیس (سروش) به ۶ هزار نفر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی صبح امروز در حاشیه افتتاح فاز جدید مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب سروش (مرکز ترک اعتیاد پلیس) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار است امروز فاز جدیدی از این مرکز افتتاح شود که با افتتاح این فاز می‌توانیم در راستای تولید اشتغال برای معتادان متجاهر گام بزرگی برداریم.

وی افزود: برابر با صحبت‌هایی که با مسئولان داشته‌ایم و با توجه به آمارها مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب سروش بزرگترین کارگاه را برای تولید اشتغال معتادان متجاهر دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بنا داریم  تا پایان سال 1402 ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در مرکز سروش فراجا به بیش از 6 هزار نفر برسد.

رادان گفت: معتادان متجاهری که درسطح تهران توسط پلیس جمع‌آوری می‌شوند به مرکز سروش آورده و بعد از سم‌زدایی و درمان برای آنها  در کارگاه‌هایی که توسط خیرین ایجاد شده است به آنها مهارت یاد داده می‌شود تا بتوانند بعد از این که مجوز حضور در جامعه را پیدا کردند، برای خود اشتغالی ایجاد کنند.

وی اضافه کرد: البته معتادان در مدت زمانی که در این کارگاه‌ها مشغول به حرفه خاص می‌شوند در کنار آموزش‌هایی که می‌بینند و درمانی که برای ترک اعتیادشان می‌شود حقوق هم دریافت می‌کنند.

همچنین در این مراسم، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: تلاش پلیس تهران برای جمع‌آوری و ترک اعتیاد معتادان متجاهر شبانه‌روزی است.

وی افزود: شب گذشته در عملیات جمع‌آوری و دستگیری معتادان متجاهر تهران، یکی از ماموران پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مصدوم شد.

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در تهران بتوانیم معتادان متجاهر در شهر را کامل جمع‌آوری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز