خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۸۰ تن چوب جنگلی قاچاق در عباس‌آباد مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۱۹۵

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۸۰ تن چوب جنگلی قاچاق در مراکز خرید و فروش چوب و توقیف هفت دستگاه خودروی کامیون و نیسان در شهرستان عباس‌آباد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان عباس‌آباد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل و فروش آن در مراکز خرید و فروش چوب، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی، ضمن کنترل و بررسی مراکز خرید و فروش چوب در سطح شهرستان عباس‌آباد، دو خودروی نیسان و پنج کامیون به همراه چوب‌آلات دپوشده جنگلی شناسایی و ضبط شد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۱۰ قاچاقچی چوب در این عملیات اعلام کرد: ماموران در بازرسی از مراکز خرید و فروش چوب، ۱۸۰ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل‌های اطراف شهرستان به صورت غیرمجاز برداشت شده بود را کشف کردند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، حسینی در پایان ارزش چوب‌های کشف‌شده را با توجه به نظر کارشناسان بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: چوب‌های قاچاق کشف‌شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل داده شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز