خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط‌زیست شهرداری اعلام کرد:

کتاب سازمان محیط‌زیست در پیش‌دبستانی‌های ۱۲۴ ناحیه تهران آموزش داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۳۶

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری پایتخت با تاکید بر ضرورت آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان تهرانی با اولویت مهارت‌آموزی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کتاب تدوین‌شده سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیش‌دبستانی‌های ۱۲۴ ناحیه شهر تهران به‌صورت تخصصی و مهارت‌محور آموزش داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، همزمان با «هفته تهران» و «روز جهانی کودک» و به منظور ترویج فرهنگ محیط‌زیستی، آیین افتتاحیه نخستین لیگ آموزشی و پژوهشی همیار محیط‌زیست در مقطع پیش دبستانی شهر تهران، صبح امروز با حضور اعضای شورای شهر، شهردار منطقه ۹، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و رئیس اداره محیط‌زیست شهر تهران و به میزبانی منطقه ۹ برگزار شد.

حلیا سادات حسینی، مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در این مراسم با بیان این که نقاط قوت و ضعف آموزش محیط‌زیست در مدارس مورد ارزیابی قرار گرفته است، گفت: در جلسات کارگروه کمیته بهداشت، آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان با اولویت مهارت‌آموزی مطرح شده و در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

وی با بیان این که معتقدم دوره پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش می‌تواند یکی از بهترین راه‌های رسیدن به اهداف آموزش محیط‌زیست در ابعاد مختلف باشد، اظهار داشت: اولین دوره این لیگ آذرماه برگزار می‌شود و در اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با «هفته زمین پاک» اختتامیه این لیگ برگزار خواهد شد. 

مدیرکل محیط‌زیست و توسعه پایداری شهرداری تهران با بیان این که آموزش و ترویج فرهنگ محیط‌زیستی از عوامل اصلی حفظ محیط‌زیست است و باید این فرهنگ به تمام اقشار جامعه تسری پیدا کند تا تک‌تک افراد جامعه در قبال محیط‌زیست احساس مسئولیت داشته باشند، عنوان کرد: این لیگ با هدف آموزش مهارت‌های مورد نیاز برای حفظ محیط‌زیست به عنوان یک مسئولیت انسانی و اخلاقی برای مقطع پیش‌دبستانی اجرایی می‌شود.

براساس اعلام روابط‌عمومی اداره‌کل محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، حسینی در پایان با تاکید بر ضرورت آموزش و توانمندسازی دانش‌آموزان تهرانی با اولویت مهارت‌آموزی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، کتاب تدوین‌شده سازمان حفاظت محیط‌زیست در پیش‌دبستانی‌های ۱۲۴ ناحیه شهر تهران به‌صورت تخصصی و مهارت‌محور آموزش داده خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز