خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

رسیدگی به مشکلات شهروندان در مرکز ۱۹۷ پلیس تهران/پیامک‌های ناظر یک؛ مشکل اغلب مراجعه‌کنندگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۶۱۱

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه ارتباط مستقیم با شهروندان در مرکز ۱۹۷ پایتخت گفت: مشکل اغلب مراجعه‌کنندگان در برنامه امروز، مربوط به پیامک‌های ناظر یک بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به مناسبت «هفته فراجا» با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و سردار حمید خروش، رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ در خیابان انقلاب تهران برگزار شد.

سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: مرکز ۱۹۷ برای بررسی و دریافت گزارشات شهروندان درباره عملکرد پلیس ایجاد شده است. در واقع، شهروندان می‌توانند از طریق این مرکز و سامانه تلفنی ۱۹۷ نسبت به عملکرد همکاران ما تقدیر و تشکر یا انتقاد و شکایت داشته باشند. همچنین این مرکز، بستری برای دریافت پیشنهادات شهروندان درباره موضوعات انتظامی سطح شهر تهران است.

وی افزود: به مناسبت هفته فراجا امروز بخش زیادی از شهروندان به مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ مراجعه کردند و مشکل اغلب مراجعه‌کنندگان مربوط به پیامک‌های ناظر یک بود، ما اگرچه امروز به مناسبت هفته فراجا از جایگاه رأفت اسلامی اقدام کردیم، ولی طبیعتا در آینده به این صورت نیست و این اتفاق به دلیل مناسبت هفته انتظامی بوده است و امیدواریم شهروندان با رعایت قانون دیگر نیازی به این‌گونه مراجعات نداشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره علت سایر مراجعات شهروندان به مرکز ۱۹۷ نیز توضیح داد: باقی مراجعات مربوط به تخلفات راهنمایی و رانندگی و درخواست تخفیف یا اعتراض بوده است. همچنین در حوزه مبارزه با مواد مخدر گزارش‌هایی دریافت شد و قول اکید به شهروندان داده شد که در اسرع وقت به این موضوعات رسیدگی می‌شود.

محمدیان درباره مراجعات شهروندان در حوزه پلیس فتا نیز گفت: پلیس فتا یک مرکز فوریت شبانه‌روزی دارد و گزارشات بخش زیادی از جرایمی که در فضای مجازی اتفاق می‌افتد، در طول ۲۴ ساعت توسط این مرکز دریافت می‌شود. درباره رسیدگی به جرایم سایبری مساله زمان بسیار مهم است، به همین دلیل، معمولا مراجعه‌کنندگان اندکی در این حوزه به مرکز نظارت همگانی می‌آیند، اگرچه امروز مراجعاتی نیز در این زمینه داشتیم.

گفتنی است، در برنامه امروز، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای پایتخت، سرهنگ یوسف داورجمال، رئیس بازرسی پلیس راهور تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و پرسنل پلیس پایتخت از صبح تا ظهر در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ حضور داشتند و به درخواست‌های شهروندان رسیدگی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز