خبرگزاری کار ایران

سی و چهارمین دوره ملی دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۳۲۴

سی و چهارمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با حمایت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان ۲۸ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، به همت دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، سی و چهارمین دوره ملی دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ۲۸ و ۲۹ شهریور ماه جاری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در سالن همایش پارک علم و فناوری این استان واقع در رشت، میدان انتظام برگزار می‌شود. 

کارگاه روابط زوجین مبتنی بر درمان عقلانی، هیجانی و رفتاری روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور با حضور دکتر محسن مشکبید حقیقی استادیار دانشگاه غیرانتفاعی گیلان و کارگاه طرح‌واره درمانی در روز چهارشنبه بیست و نهم شهریور با حضور دکتر قربانعلی یحیایی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان گیلان تشکیل می‌شود. 

در این دوره دو روزه که به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه خواهد شد. 

جهت ثبت نام در دوره با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید: 

۰۹۲۲۷۹۷۷۰۷۳

۰۱۳۳۳۳۶۲۰۰۰

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز