خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده فراجا:

همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش‌گانه اربعین برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۱۵

معاون هماهنگ‌کننده فراجا، خدمت‌رسانی به زائرن اربعین را توفیقی بزرگ برای مجموعه انتظامی کشور دانست و گفت: همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش‌گانه برقرار است.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدرضا اشراق در بازدید از مرز مهران ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی (ع) و تقدیر از زحمات کلیه همکاران گفت: این ماموریت، توفیق بزرگی است که نصیب همکاران بنده در مجموعه انتظامی شده است.

وی در ادامه با اشاره به برقراری نظم و امنیت موجود در راهپیمایی بزرگ اربعین، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی از مرز میرجاوه تا مرز مهران و چذابه با برنامه‌ریزی منسجم و حضور مستمر امنیت زائران را فراهم کرده و بحمدالله تا کنون در این ماموریت سربلند بوده است. 

معاون هماهنگ‌کننده فراجا ضمن تقدیر از زحمات و اقدامات دولت انقلابی و همه دستگاه‌های اجرایی برای فراهم کردن امکانات موجود بیان داشت: این اقدامات سفری آسان را برای همه زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از وحدت، همدلی و همراهی نیروهای مسلح تقدیر کرد و گفت: این انسجام زمینه برقراری امنیت مطلوبی را فراهم کرده است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، اشراق در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و همدلی مناسبی در مرزهای شش‌گانه برقرار است که ان‌شاءالله رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز