خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

هموطنان حتی‌الامکان از آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس تردد نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۶۱۱

جانشین رئیس پلیس راه کشور به هموطنانی که قصد سفر به استان‌های شمالی کشور را دارند، توصیه کرد که حتی‌الامکان از آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس تردد نکنند و از محورهای جایگزین نظیر محور فیروزکوه، جاده هراز و آزادراه قزوین – رشت استفاده کنند.

«سرهنگ سیاوش محبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت ترافیکی آزادراه تهران – شمال توضیح داد: با توجه به این که در آزادراه تهران – شمال، وسایل نقلیه در سه خط عبور از سمت جنوب به شمال حرکت می‌کنند و همچنین تردد در جاده قدیم یعنی کندوان از سمت جنوب به شمال فقط در یک خط انجام می‌شود، اما در پایان آزادراه که به پل زنگوله منتهی می‌شود، تمام این چهار خط عبور به یک خط منتهی می‌شوند، این مساله باعث پس‌زدگی ترافیک در تونل البرز به عنوان آخرین تونل قطعه دوم آزادراه و همچنین محور کندوان می‌شود. 

جانشین رئیس پلیس راه کشور ادامه داد: در چنین شرایطی برای این که پس‌زدگی ترافیک در تونل البرز و سایر تونل‌های قطعه دوم آزادراه تهران – شمال که اخیرا افتتاح شده است، مدیریت شود و از بروز حوادث احتمالی در این تونل‌ها جلوگیری به عمل آید، همکاران ما ناچار هستند که در قطعه یک آزادراه یعنی قبل از تونل‌های ۱۷ و ۱۸ جلوی بار ترافیکی را بگیرند و به‌آرامی به خودروها اجازه تردد بدهند. 

وی افزود: به عموم هموطنانی که قصد سفر به استان‌های شمالی را دارند، توصیه می‌کنیم که حتی‌الامکان به‌جای آزادراه تهران – شمال و جاده چالوس، از محورهای جایگزین نظیر محور فیروزکوه، جاده هراز و آزادراه قزوین – رشت که بار ترافیکی آنها روان‌تر است، استفاده کنند. 

این مقام انتظامی تاکید کرد: به هموطنان یادآوری می‌کنیم که اگر قصد دارند از آزادراه تهران – شمال یا جاده چالوس به سمت شمال کشور بروند، احتمالا ساعت‌ها پشت ترافیک می‌مانند و باید صبر و حوصله لازم را داشته باشند. بنابراین اگر هموطنان می‌خواهند زودتر به مقصد برسند، حتما از محورهای جایگزین استفاده کنند. 

وی در پایان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر اقداماتی برای ایمن‌سازی جاده چالوس و جلوگیری از ریزش سنگ توسط دستگاه‌های مسئول انجام شده است، ولی با توجه به هشدارهای هواشناسی، در تعطیلات پیش رو در محورهای شمالی کشور احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز