خبرگزاری کار ایران

زاکانی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای توقف و کاهش آسیب‌های اجتماعی در تهران تعیین کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۱۴۴

شهردار تهران گفت: گزارش‌هایی از عملکرد دستگاه‌ها در قرارگاه اجتماعی به صورت نوبه‌ای به هیات دولت ارائه خواهد شد.

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره انتصابش به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در امور آسیب‌های اجتماعی گفت: این اقدام مبتنی بر اصل ۱۳۷ قانون اساسی و مبتنی بر اختیار هیات دولت و رئیس جمهور است.ما نیز در قرارگاه در قالب اختیارات سایر دستگاه‌ها آنها را هماهنگ کرده و به میدان می‌آوریم و انشاءالله یک کار بزرگ و اساسی انجام خواهیم داد. 

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چه قدر زمان لازم است که آسیب‌های اجتماعی در تهران متوقف و روند کاهشی داشته باشد، گفت: به نظرم به لطف خدا این اتفاق موثری خواهد بود، اما باتوجه به اینکه در این قرارگاه موضوعات مختلف در ابعاد گوناگون بررسی می‌شود، نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن تعیین کنیم.

زاکانی تصریح کرد: اگر یک موضوع خاص مطرح باشد شاید بتوان زمانی را مشخص کرد، اما در این قرارگاه موضوعات مختلف در ابعاد مختلف مد نظر است که در این زمینه جلسات مختلفی برگزار می‌شود تا انشالله بتوانیم این چهره‌ای که دیگران برای شهر خلق کرده‌اند که چهره زشت تکدی‌گری، اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی است، بتوانیم دست به دست هم رفع کنیم.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که اگر دستگاهی در عمل به وظایفش کوتاهی داشته باشد، چه برخوردی با آن انجام خواهد شد؟ گفت: بنده باید گزارش هایی را نوبه‌ای به هیات دولت و رئیس جمهور ارائه دهم و انشاءالله دستگاهی تخطی نکرده و همه باهم اقدامات‌مان را انجام دهیم و همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز