خبرگزاری کار ایران

چمران خبر داد:

برگزاری جلسه‌ای برای واردات وسیله نقلیه برقی به ناوگان پایتخت/ نمایش تعدادی تاکسی برقی در محوطه شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۶۴۸

رئیس شورای شهر تهران از برگزاری جلسه‌ای برای واردات وسیله نقلیه برقی به ناوگان پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، همزمان با یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، دو نامه فرماندار تهران درخصوص "اصلاح مصوبه عوارض ساختمانی، ارزش افزوده ناشی از طرح های توسعه شهری و بهای خدمات حوزه شهرسازی شهرداری تهران و ارزش معاملاتی تبصره ۱۱ ماده صد قانون شهرداری" و "اصلاحیه مجوز ستاد هماهنگی دستگاه های اجرایی حوزه فنی- خدماتی شهر تهران" مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه اصلاحات بررسی و با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه این جلسه با اشاره به برگزاری جلسه ای برای واردات وسیله نقلیه برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت گفت: تعدادی تاکسی برقی در محوطه شورا برای بازدید اعضا قرار داده شده است. نمونه اتوبوس برقی نیز ساخته شده و امیدواریم تولید و وارد ناوگان شود.

در ادامه نام خیابان پشن در منطقه 11 حدفاصل خیابان ولیعصر و خیابان فلسطین با حداکثر آراء موافق به نام هنرمند فقید «علی سلیمانی» تغییر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز