خبرگزاری کار ایران

وضعیت ترافیکی معابر پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۰۲۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های بابایی، امام علی (ع)، باقری، اشرفی و چمران دارای ترافیکی روان هستند و بزرگراه‌ نواب دارای ترافیک سنگین و بزرگراه همت و زین‌الدین نیز دارای ترافیک نیمه‌سنگین هستند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه هشتم مرداد ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

سرهنگ شریفی گفت: بزرگراه‌های باقری، اشرفی و امام علی (ع)، صیاد، یادگار همچنین محدوده نصر در مسیر غرب به شرق که معمولا پر ترافیک بود اکنون در هر دو مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت هستند و در مسیر خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق که معمولا متراکم بود وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: محدوده بزرگراه‌های نواب، همت و زین‌الدین وضعیت ترافیکی نیمه‌سنگین ولی در حال حرکت است. در محدوده جنوب به شمال تونل توحید نیز شروع ترافیک را شاهد هستیم.

وی بیان کرد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین هستند پس با رعایت قانون ، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به‌منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی بیان کرد: رانندگان پس از خرابی، خودرو را به منتهی الیه سمت راست راه منتقل نمایند و حتما جهت اطلاع دیگر رانندگان و قبل از حادثه حتما از مثلث شبرنگ استفاده کنید تا دیگر رانندگان نیز بتوانند به موقع از خرابی خوردوی شما مطلع و تصمیم درستی در انتخاب مسیر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز