خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فراجا خبر داد:

دستگیری ۳۱ نفر در اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت پوشش مأمور

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۳۵

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان تحت عنوان مأمور خبر داد و گفت: در این طرح ۳۱ سارق دستگیر شدند و ۲۲ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و کاهش سرقت‌های تحت پوشش مأمور، طرحی با موضوع مقابله با سارقان تحت پوشش مأمور در تیرماه سال جاری به مدت ۳ روز با استفاده از کلیه امکانات و حداکثر توان به مرحله اجرا درآمد. 

وی با بیان این که این طرح در سطح استان‌های هدف انجام شد، افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۳۱ نفر سارق تحت پوشش مأمور (۵۱ درصد سابقه دار و ۴۹ درصد فاقد سابقه) دستگیر شدند و ۲۲ فقره سرقت نیز کشف شد. 

رئیس پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: بیشترین آمار دستگیری و کشفیات به ترتیب مربوط به استان‌های البرز، تهران بزرگ، آذربایجان غربی و فرماندهی ویژه شرق استان تهران بوده است. 

وی ضمن هشدار به شهروندان، بر لزوم هوشیاری بیشتر در برخورد با افراد مدعی مأمور دستگاه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: هموطنان می‌بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه‌هایی متفاوت جوانب احتیاط را رعایت کنند و مجرمان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارند. 

قنبری در پایان اظهار داشت: شهروندان باید توجه داشته باشند چنانچه شخص یا اشخاصی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس (حتی با پوشیدن لباس پلیس) معرفی کردند و فاقد خودروی آرم‌دار پلیس بودند و قصد بازرسی بدنی شما یا بررسی وجوه نقدی شما را داشتند، قبل از هر اقدامی حتما از آن بخواهید که کارت شناسایی و برگه‌های مأموریتی و هویتی معتبر را به شما ارائه دهد، در غیر این‌صورت مراتب را به ۱۱۰ اطلاع و از همکاری بدون‌ هماهنگی پلیس پرهیز کنید. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز