خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

باید اقدام قاطعانه‌ای برای ساماندهی حریم تئاتر شهر انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۳۹۳

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در محدوده تئاتر شهر، خواستار انجام اقدامات قاطعانه برای ساماندهی حریم آن شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا نادعلی صبح امروز در تذکر خود در یکصد و پنجاه و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران، ضمن محکوم کردن به آتش کشیدن قرآن کریم در کشور سوئد با بیان این که چندین بار در صحن شورا و در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص ساماندهی حریم تئاتر شهر صحبت کردیم، اظهار داشت: سالیان سال این مشکل در محوطه تئاتر شهر وجود دارد و آسیب‌های اجتماعی زیادی در این فضا دیده شده و شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان زیباسازی پس از مدت‌ها طرح خوبی را ارائه داده است.

وی با بیان اینکه پس از جلسه‌ای که با مناطق ۱۱، ۶، شرکت ساماندهی مشاغل و شرکت شهربان و حریم‌بان داشتیم، برخی دوستان فکر می‌کردند ایجاد سازه‌های موقت برای بساط‌گستران قابل گذشت است، عنوان کرد: ما وضعیتی ایجاد کرده‌ایم که حالا شهردار منطقه ۱۱ در صحنه حضور پیدا می‌کند و دادستانی و پلیس نیز وارد عمل شده و به کمک مدیریت شهری آمده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این حرف که مسئولین شهرداری می‌گویند ما موظف به ایجاد فضای جایگزین برای دستفروشان هستیم اشتباه است. در منطقه ۱ و ۱۹ دوستان این امتحان را انجام دادند و فضایی برای ساماندهی در نظر گرفتند، اما دستفروشان نیامدند و اگر چنین فکر کنیم، طبعا ترجیح می‌دهند بدون مالیات بیایند و بساط کنند و سود خود را ببرند، ما باید اقدام قاطعانه‌ای برای دستفروشی و سد معبر در مناطق شهر انجام دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فضاهایی که در طول زمان طولانی شاهد دستفروشی رهاشده بوده‌ایم، نمی‌توانیم بدون طراحی و اقدام قاطعانه کاری برای ساماندهی آن انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز