خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران خواستار شد:

ایثارگران دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر شهرداری تهران تعیین‌تکلیف شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۳۰۰

عضو شورای شهر تهران گفت: ۲۹۰ نفر از پرسنل خانواده ایثارگران شهرداری دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند که به رغم تلاش‌های شهرداری در تبدیل وضعیت آنان از رسته کارگری به کارمندی هنوز بلاتکلیف مانده‌اند، لذا از شهرداری می‌خواهیم که این موضوع را تعیین تکلیف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در تذکر امروز خود در یکصد و چهل و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت شهادت مرزبانان غیور کشور و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: تذکر امروز بنده در خصوص تسریع در روند تغییر وضعیت خانواده‌های محترم ایثارگران شهرداری تهران دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر است که در زیرمجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۲۹۰ نفر از مشمولین تغییر وضعیت ایثارگران، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر را دارند و به دلیل اینکه رسته کارگری دارند، شهرداری تهران درصدد است با گرفتن مجوز از مراجع ذ‌یصلاح آنان را به رسته کارمندی تبدیل وضعیت کند، اما با وجود این تلاش شهرداری تهران ذکر چند نکته لازم است؛ نخست آن که این فرایند خیلی طولانی شده و منتج به نتیجه هم نشده است و پاسخ و اطلاع‌رسانی مناسب هم از سوی اداره‌کل منابع انسانی انجام نشده و این امر موجب فشار روانی به این افراد شده است‌؛ لذا پیگیری این امر و اعلام نتیجه به ذی‌نفعان باید در دستور کار قرار گیرد‌.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: اعلام کنید هرکدام از پرسنل با این وضعیت اگر خواستند، بنا به درخواست خود تبدیل وضعیت شوند و اگر نخواستند اطلاع‌رسانی کنید که ما داریم برای وضعیت بهتر این کار را می کنیم و احتمال هم دارد منتج به نتیجه نشود. باید اطلاع‌رسانی مناسب در این زمینه صورت گیرد تا دغدغه از پرسنل و خانواده محترم‌شان برداشته شود و نیز تلاش شود قانون بودجه ۱۴۰۱ مجلس محقق شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز