خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران:

در خصوص برخورد نامناسب با بانوی محجبه بررسی و گزارش داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۵۱۹

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از عدم اطلاع رسانی به موقع به نمازگزارن در ایستگاه مترو مصلی همزمان با برگزاری نماز عید فطر گلایه کرد و از شهرداری تهران خواست تا در خصوص برخورد نامناسب با یک بانوی محجبه در مترو گزارش اقدامات ارائه دهد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان برگزاری یکصـد و چهل و دومین جـلسه این شورا طی تذکری اظهار داشت: امسال پس از گذشت سه سال شاهد برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بودیم، به نوبه خود از تمام تلاش ها و زحمات شهرداری تهران و دست اندرکاران برگزاری باشکوه نماز عید فطر تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه در جریان برگزاری نماز عید فطر مترو تهران در ایستگاه مصلی توقف نداشت و همین موضوع باعث شد تا تعداد زیادی از عزیزان نمازگزار به موقع به نماز و حتی به خطبه های آن نرسند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: از طریق صدا و سیما عدم توقف مترو در ایستگاه شهید بهشتی اطلاع رسانی شده بود اما این موضوع در مورد ایستگاه مصلی اطلاع رسانی نشده بود و به همین دلیل تعداد زیادی از نمازگزاران متاسفانه به نماز نرسیدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اذعان داشت: بنده در هنگام خروج از درب ۱۲ در خیابان قنبرزاده شاهد حضور بسیار زیاد نمازگزاران بودم که تازه به محل مصلی رسیده بودند، وقتی دلیل را از آنان جویا شدم عدم توقف مترو در مصلی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به وقفه چند ساله در برگزاری نماز عید فطر این انتظار می رفت که حضور حجم عظیمی از جمعیت را شاهد باشیم و شهرداری تهران می بایستی تدابیر لازم را برای خدمات رسانی به نمازگزاران پیش بینی می کرد، گفت: ضمن تذکر به شهرداری تهران در خصوص عدم اتخاذ تدابیر لازم و عدم انجام به موقع اقدامات در شرکت مترو ،در این خصوص گزارشی را به شورای شهر تهران ارائه کند.

معدنی پور در ادامه سخنان خود به حادثه ایجاد شده برای یکی از بانوان محجبه در مترو تهران نیز اشاره کرد و گفت: مترو تهران در تمامی ایستگاه ها برنامه های مناسبی را در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به اجرا گذاشته است که جای تقدیر وتشکر است اما متاسفانه در هفته گذشته برخوردی نامناسب با یک بانوی محجبه صورت گرفته که در این زمینه لازم است شهرداری گزارش بررسی ها و اقدامات خود را به شورای شهر تهران ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز