خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت جاده‌های کشور در روز پایانی تعطیلات عید فطر/ جاده چالوس یک‌طرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۹۲۲

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت‌های ترافیکی آخرین روز از تعطیلات عید فطر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی در این‌باره گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس - مسیر جنوب به شمال - تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک در طول محور چالوس در مسیر شمال به جنوب، نیمه‌سنگین و در حدفاصل مرزن آباد تا مکارود و محدوده های پل دزدبن و انارک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان این که تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال در مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع و در مسیر شمال به جنوب روان است، گفت: هم‌اکنون شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی هستیم.

شیرانی در پایان اظهارکرد: ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت – قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس – تهران سنگین است. همچنین محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین – کرج ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک فوق سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت خبر داد و گفت: هم‌اکنون تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای هراز و فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان و ترافیک در ورودی‌های شرقی پایتخت فوق سنگین است.

وی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و تردد در شهرهای عبوری این محور مانند گیلاوند و فیروزکوه فوق سنگین و با پس‌زدگی بار ترافیکی همراه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز