خبرگزاری کار ایران

رفع تصرف ۴۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان شمیرانات

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۳۰۴

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات از رفع تصرف و بازپس‌گیری ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی در پلاک ایرا این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، جمشید جویباری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اقدامات پیشگیرانه و کاهش پرونده‌های ارجاعی به مراجع قضایی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع  کشور، زمینی به مساحت ۴ هزار مترمربع  از اراضی ملی در پلاک موصوف به ایرا شهرستان شمیرانات توسط یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف و آثار تصرفات نیز جمع‌آوری شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شمیرانات ارزش ریالی اراضی تصرف‌شده را ۳۲۰ میلیارد ریال  برآورد  و اظهار کرد: یگان حفاظت این شهرستان با چشمانی باز و با تمام توان به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش اراضی ملی شهرستان بوده و متخلفان برابر قانون و مقررات تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و اراضی ملی که متعلق به عموم است از دستبرد متجاوزان و فرصت‌طلبان محفوظ می‌ماند.

وی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی  در توسعه پایدار، از مردم خواست،  در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی مراتب را را به این اداره از طریق تلفن ۱۵۰۴ و سامانه ۱۳۹ گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز