خبرگزاری کار ایران

محمدخانی:

اعلام پایان عملیات مهار آتش در ساختمان ۱۵۳ + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۲۸۰

سخنگوی شهرداری تهران پایان عملیات مهار آتش در ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار را اعلام کرد.

عبدالمهطر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مهار آتش در خیابان طالقانی گفت: پس از ساعت ها تلاش آتش نشانان برای مهار آتش در ساختمان ۱۵۳ واقع در خیابان بهار این عملیات در ساعت ۲۳:۱۰ به پایان رسید.

وی با اشاره به عملیات لکه گیری و ایمن سازی توسط آتش نشانان ادامه داد: متاسفانه یکی از همکاران عزیز و ارزشمندمان به نام آقای رضا دارابی را در این عملیات از دست دادیم و ایشان که فرماندهی یکی از ایستگاه های آتش نشانی را برعهده داشت به شهادت رسید.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: خیابان بهار حدفاصل خیابان سمیه تا خیابان طالقانی همچنان مسدود باقی می ماند تا کارشناسان آتش نشانی و مجموعه نظام مهندسی تایید نهایی عدم ریزش ساختمان را اعلام کنند.

محمدخانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراحل اطفاء حریق پایان یافته اما تا بررسی علت حادثه توسط کارشناسان موضوع همچنان ادامه دارد و باید بحث ایمنی خیابان و ساختمان های اطراف این ساختمان نیز فراهم شود. همچنین ما پیگیری های قضایی را درخصوص تخلفات ساختمان از مراجع قضایی خواهیم داشت.

حجم ویدیو: ۲۱۶.۸۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز