خبرگزاری کار ایران

شهردار تهران:

«ورزش » را مردمی می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۶۳

شهردار تهران گفت: سرانه ورزشی نسبت به ابتدای انقلاب تغییر کرده است اما با نرم های موجود فاصله دارد تلاش ما این است که این فاصله را جبران کنیم. تلاش می کنیم ورزش را مردمی کرده و رقابتی از متن شهر و رقابتی در سطح استان و کشور داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران در آیین بهره‌برداری و عملیات احداث ۷ پروژه فرهنگی و ورزشی در قالب پویش امید و افتخار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره  محمد مهرآیین گفت: یکی از ویژگی های ممتاز مجموعه شهرداری فعالیت در عرصه ورزشی است ورزش هم در بعد سلامت و هم در حوزه عمومی مورد نظر و دقت ما است و هم در حوزه های قهرمانی و مدال آوری مورد توجه ما است.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری امروز در شهر تهران یک ابنیه و امکانات دارد که بالغ بر ۳۸۴ مجموعه ورزشی، ۶۱ استخر و  ۵۲ سالن ورزشی داریم که در خدمت مردم است. سه ضلعی بدن سالم، اندیشه سالم و روح بزرگ می تواند برای ما یک شرایط بزرگ به ارمغان بیاورد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری تلاش می کند از طریق سازمان ورزش و ظرفیت‌های که در مناطق وجود دارد در خدمت شهروندان باشد. یک بخش سالن برای جانبازان در حوزه والیبال نشسته و همچنین سه سازه از جمله سازه برای بازی اسکواش در این مجموعه وجود دارد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به  ویژگی مرحوم مهرآیین به عنوان یک برگزیده ورزش های رزمی این موضوع ما را بر آن می دارد که سالنی هم درخصوص ورزش های رزمی افتتاح شود. سرانه ورزشی نسبت به ابتدای انقلاب تغییر کرده است اما با نرم های موجود فاصله دارد  تلاش ما این است که این فاصله را جبران کنیم ما تلاش می کنیم ورزش را مردمی کرده و رقابتی از متن شهر و  رقابتی در سطح استان و کشور داشته باشیم.

زاکانی تصریح کرد: امیدواریم که این کوشش و تلاش که دوستان در حوزه ورزش انجام می دهند مورد مقبول مردم شهر تهران قرار گیرد. دو مجموعه تعطیل از قبل هم بازسازی شده ک به چرخه خدمت وارد شده است. در حوزه بازی‌های یارانه ای نیز یک کار بزرگ انجام شده و جشنواره ای با حضور ۶ هزار نفر برگزار شد. ما هرچه تلاش کنیم نمی توانیم وظیفه مان را نسبت به مردم ادا کنیم و لذا با تلاش بیشتر و مشارکت مردم اقدامات مان را پیش می بریم.

زاکانی پیرامون برنامه های شهرداری تهران در حوزه گسترش ورزش شهری هم گفت: در کنار توسعه و نوسازی سالن های ورزشی مساله بازسازی مجموعه های قدیمی را نیز مورد توجه قرار دادیم و تاکنون ۴۲ مجموعه را بازسازی کرده ایم. علاوه بر این فراتر از فعالیت‌های جسمی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای نیز شهرداری تهران برنامه دارد و در همین رابطه اخیراً جشنواره‌ای با حضور ۶ هزار شرکت کننده برگزار شده است.

وی با اشاره برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در مراسم روز ۲۲ بهمن  پاسخ شفاف به کسانی بود که چشم طمع به این مرز و بوم و انقلاب و ایران اسلامی دوخته بودند اما با حضور مردم پاسخ خود را در روز ۲۲ بهمن از مردم گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز