خبرگزاری کار ایران

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

اسکان بیش از ۹۰۰ هزار فرهنگی در مراکز اقامتی فرهنگیان سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۳۹۱

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های بومی و محلی در کنار پایگاه‌های اسکان فرهنگیان گفت: از ابتدای سال جدید تا کنون، بیش از ۹۰۰ هزار فرهنگی از خدمات مراکز اقامتی و محل اسکان فرهنگیان در استان‌های مختلف برخوردار شدند.

به گزارش ایلنا، گودرز کریمی‌فر در خصوص آمار طرح اسکان فرهنگیان از ابتدای نوروز تاکنون در سراسر کشور، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۴۲۱هزار و ۳۹۲نفرروز از مراکز اسکان فرهنگیان استفاده کرده‌اند. 

وی ادامه داد: ۸۹۷هزار و ۸۷۹نفر در قالب ۲۴۴هزار و ۴۰۱خانوار در مراکز اقامتی فرهنگیان اسکان یافته‌اند. 

کریمی‌فر افزود: بیش‌ترین پذیرش مسافرین نوروزی تا امروز، به ترتیب به استان‌های خراسان رضوی، فارس، اصفهان، قم، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، یزد کرمان و لرستان اختصاص دارد. 

وی از برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در کنار پایگاه‌های اسکان فرهنگیان در سراسر کشور خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها به منظور آشنایی مسافران با فرهنگ و سنن محلی در راستای افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان و شهرستان برگزار شده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی مسافران نوروزی مواجه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز