خبرگزاری کار ایران

مراسم معارفه سه نفر از مدیران کل وزارت کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳۸۶

با حضور جمعی از مدیران کشوری و انتظامی دبیر ستاد اربعین، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین کشور و مدیر کل انتظامی وزارت کشور تودیع و معارفه شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمجید میراحمدی؛ معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین و همچنین مدیر کل انتظامی وزارت کشور ضمن  تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر گفت: ما در برهه‌ای از  زمان مشغول خدمت هستیم که خدمت در آن آرزوی همه آزادمردان مجاهدان و فداکاران راه دین خدا و استقلال و آزادی بوده است.

وی ادامه داد: خداوند بالاترین روزی و توفیقی که به ما اعطا کرده است حضور در چنین برهه‌ای و خدمت به چنین نظامی است.

وی ادامه داد: بیش از 230 هزار شهید والامقام با درک درست از چنین نظامی هستی خود را نثار کرده و خانواده معزز شهدا که حتی دو، سه یا چهار شهید تقدیم این نظام کرده‌اند ابراز کرده اند که اگر فرزندان دیگری نیز داشته باشند فدای چنین نظامی می‌کنند.

او با اشاره به بیانات امام راحل در بحث نظام جمهوری اسلامی گفت: توفیق بزرگی برای یکایک ما است که در هر کجا برای این نظام خدمت می‌کنیم این خدمات بی‌وقفه و بی‌منت باشد.

 معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: ما مدیران را بر اساس دو بعد انقلابی بودن، مردمی بودن و بعد دیگر آن یعنی کارآمد بودن انتخاب می‌کنیم با مشورت‌هایی که صورت گرفت آقای رضادوست توسط وزیر کشور با عنوان مدیر کل امور اتباع و مهاجرین وزارت کشور انتخاب کردند ما تعدادی اتباع مهاجرهای خارجی داریم که بعضا جمعیت آنها به اندازه جمعیت برخی کشورهاست و از امروز مسئولیت آنها بر عهده آقای رضا دوست و مدیر کل انتظامی وزیر کشور است که ساماندهی آنها و ارایه خدمات همراه با تکریم انشاءا... صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شخص رییس جمهور به دنبال تحول در این حوزه است گفت: در مورد موضوع اربعین دو سال است که به بیماری کرونا برخورد کردیم و این حماسه دچار افول شده است ولی در سال 98 حدود سه میلیون و 400 هزار زائر با مدیریت ستاد اربعین در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

میراحمدی گفت:‌ از امروز این مسئولیت به آقای باقری سپرده خواهد شد که خود فردی ارزشی و باتقوا است و با موافقت وزیر کشور به عنوان دبیر ستاد اربعین منصوب شده است که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت داریم.

وی با بیان اینکه سومین معارفه امروز در مورد اداره کل انتظامات وزارت کشور است گفت: از زمانی که در معاونت امنیتی مشغول شدیم به این نتیجه رسیدیم که یکی از فرماندهان برجسته نیروی انتظامی مدیر کل این مجموعه شود که مورد اقبال و اعتماد اکثریت مجموعه نیروی انتظامی باشد از همین رو با سردار اشتری مشورت کرده و صمیمانه از ایشان تشکر می‌کنیم و همان ابتدا اعلام کردیم نظر ما آقای محمدرضا مقیمی رییس پلیس سابق امنیت اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: آقای مقیمی در پلیس امنیت اقتصادی بسیار خوش درخشیدند و کارنامه بسیار خوبی داشتند و هر کجا بودند مدیر موفقی بودند. با هدف تحول همه جانبه در این اداره کل ایشان را انتخاب کردیم تا پشتیبان و تسهیل کننده کارها باشند.

در ادامه این جلسه رضادوست مدیر کل اتباع و مهاجرین وزارت کشور گفت: مسئولیت ساماندهی اتباع خارجی یکی از دغدغه های مهم ما و دغدغه ای است که در ناجا نیز وجود دارد و امیدواریم با همکاری و بهره‌گیری از تجربه گذشتگان کار را با مطلوبیت بیشتر به پیش ببریم.

وی ادامه داد: مهمترین برنامه این  است که خدمات را مکانیزه کرده و سامانه‌هایی را ایجاد کنیم تا جمعیت هدف از خدماتی که توسط ما ارایه می‌شود راضی بوده و دغدغه‌هایی که در این حوزه وجود داشت برطرف شود. البته این امر مستلزم این است که همه دستگاه‌های مرتبط همواره همراهی و همکاری لازم را داشته باشند. دست کمک ما نیز به سمت دیگر سازمان‌ها دراز است که امیدواریم آنها ما را در این زمینه یاری کنند.

در بخش دیگری از این مراسم سردار مقیمی مدیرکل انتظامی وزارت کشور گفت: ان‌شاءالله خداوند توفیق بدهد خدمتگزار مخلصی باشیم. جنس اخلاقی ما مردم مداری و تعامل و همکاری است. امیدوارم در این فضا هم این مسیر ادامه پیدا کند و با اقدامات موثر تعریف فرایندها، اصلاح امور و کمک همکاران جدید موفق باشیم و جواب اعتمادی که به ما شده است را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز