خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان امور دانشجویان گفت:

کاهش مخاطرات محیط دانشجویی با رعایت اصول بهداشت و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۰۱

سرپرست سازمان امور دانشجویان بر نقش بهداشت و ایمنی در زندگی پایدار و با کیفیت دانشجویی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا غفاری در گردهمایی آنلاین روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی امیر کبیر برگزار شد، گفت: «جامعه امروز بشری نسبت به گذشته با مخاطرات بیشتری روبه رو است و به تعبیر جامعه شناختی، یک جامعه ریسکی است» لذا توجه به مفاهیمی مانند اصول بهداشت و ایمنی (HSE) پیش از گذشته لازم است.

وی افزود: البته در کنار افزایش مخاطرات، توانایی انسان در پیشگیری و کنترل حوادث نیز افزایش یافته است و با برنامه ریزی و پیش بینی‌های علمی می‌توان به ساختن یک محیط امن برای زندگی، کار و تحصیل امیدوار بود.

سرپرست سازمان امور دانشجویان ساختن یک محیط ایمن و سالم برای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها را رسالت بسیار مهمی دانست که برعهده مراکز بهداشت دانشگاه‌ها قرار دارد و این مراکز نیز روز به روز در این زمینه توانمندتر می‌شوند.

غفاری مراکز بهداشت و درمان را در صف مقدم مقابله با کرونا در دانشگاه‌ها دانست و با قدردانی از آنان گفت: ارائه خدمات بالینی به قشر دانشگاهی اقدام بسیار ارزشمندی است که نشان دهنده نقش پزشکان و کارشناسان مراکز بهداشت و درمان در مسیر رشد علمی و فناوری کشور است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز