خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان خبر داد:

تداوم برنامه‌های ورزشی دانشجویی در سامانه ستاو

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۰۲۸

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان گفت: با شیوع کرونا بسیاری از برنامه های آموزشی و مسابقات ورزش دانشجویی به سامانه مجازی ستاو منتقل شد و از مهرماه نیز واحد تربیت بدنی یک در این سامانه ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین علیزاده در شصت و هفتمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاههای کشور که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: هم اکنون آموزش ۳۰ هزار حرکت ورزشی در سامانه ستاو بارگذاری شده است و ۴۰۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان و دانشجویان به عضویت این سامانه درآمده‌اند.

 وی تهیه بانک اطلاعات ورزش دانشجویی را از مزیت های سامانه ستاو نام برد و گفت: تاکنون ۷۰ درصد اطلاعات اماکن ورزشی دانشگاهها در این سامانه بارگذاری شده است.

علیزاده افزود: تاکنون دهها مسابقه و جشنواره ورزشی از طریق سامانه ستاو برگزار شده است و بزودی مسابقات ورزشی، ورزش های مجازی و e sport با رعایت استانداردهای فدراسیون های جهانی در این سامانه قرار داده می شود.

 وی با اشاره به افتتاح دهها پروژه ورزشی در یک سال اخیر گفت: مهمترین رویداد ورزشی سال آتی ورزش دانشجویی، المپیاد قهرمانی در گیلان است که علیرغم عدم قطعیت برگزاری با توجه به احتمال استمرار شرایط کرونا، ما آمادگی خودرا حفظ کرده ایم و اخیرا از امکانات دانشگاه گیلان برای میزبانی بازدید کردیم.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان یکی از نتایج برگزاری المپیاد ورزشی در دانشگاه گیلان را تشکیل دهکده ورزش آموزش عالی در گیلان دانست و گفت: ردیف مستقل بودجه نیز برای تاسیس این دهکده پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز