خبرگزاری کار ایران

تیم بسکتبال بیر ثانیه ارومیه قهرمان مسابقات سه نفره شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۸۷

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان غربی گفت: مسابقات بسکتبال ۳ نفره (سه به سه) آذربایجان‌غربی با رقابت ۱۹ تیم از سراسر استان به میزبانی خانه بسکتبال ارومیه (باشگاه بیرثانیه) برگزار شد و تیم بسکتبال بیر ثانیه ارومیه عنوان قهرمانی را کسب کرد.

اسماعیل نوذری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا بیان کرد: این رقابت ها با حضور ۱۹ تیم و یا برگزاری ۳۲ مسابقه  انجام شد که در دیدار فینال تیم "بیرثانیه ارومیه" با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ مقابل "بوکان" پیروز شد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

وی افزود: در دیدار رده‌بندی نیز "اروم کناف" ۲۱ بر ۱۵ "امید ارومیه" را شکست داد و سوم شد.

نوری اضافه کرد: در پایان این رقابت‌ها  کاپ و جوایز نقدی به تیم‌های برتر اهدا شد و تیم "دکتر مولی مهاباد" نیز موفق به کسب کاپ اخلاق این  رقابت‌ها شد.

به گفته اسماعیل نوری رئیس هیات بسکتبال استان: این رقابت‌ها بعد از سال‌ها وقفه در برگزاری مسابقات سه نفره در استان به همت هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی و میزبانی باشگاه بیرثانیه برگزار شد و قرار است تیم منتخب استان از این رقابت‌ها در مسابقات کشوری حضور پیدا کند.

رئیس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این مسابقات احمد نوری مسئول اجرایی، کمال شاهمرادیان ناظر فنی مسابقات، آلن گریگور مسئول کمیته داوران بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز