خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۳۸ درصد از مشترکان شهری آذربایجان غربی بیشتر از الگو، آب مصرف می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۶۲۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: ۵۱ درصد مشترکان روستایی و ۳۸ درصد مشترکان شهری بیشتر از الگو آب مصرف می‌کنند.

محمد اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۱۶ هزار و ۴۰۰ مشترک شهری و ۳۰۳ هزار و ۶۰۰ مشترک روستایی در استان ثبت شده است.

وی افزود: ۵۱ درصد مشترکان روستایی و ۳۸ درصد مشترکان شهری بیشتر از الگو آب مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در مجموع ۵۴۲ هزار و ۶۰۰ خانوار شهری و روستایی بیشتر از الگو آب مصرف می‌کنند که از این میزان ۳۸۹ هزار مشترک شهری و ۱۵۳ هزار و ۶۰۰ خانوار مشترک روستایی است.

وی تصریح کرد: میانگین مصرف روزانه آب در استان ۱۹۸ لیتر در شبانه روز به ازای هر نفر است که سرانه کشوری حدود ۲۲۰ لیتر اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال ۸۹ کیلومتر شبکه توزیع آب اصلاح و بازسازی شده و امسال هم برای اصلاح و بازسازی۱۴۳ کیلومتر شبکه توزیع آب برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به تداوم فصل تابستان و مصرف زیاد آب گفت: به طور متوسط نیازمند ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب برای عبور از فصل تابستان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز