خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

۱۰ مشاور املاک متخلف در آذربایجان غربی شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی شدند/ محل کسب مشاوران املاک متخلف تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۰۲۰۲

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از شناسایی ۱۰ مشاور املاک متخلف در استان خبر داد و گفت: محل کسب این افراد تعطیل و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

سید محسن حمزه‌لو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه فعالیت مشاورین املاک در استان زیر ذره بین بازرسان قرار دارد گفت: طی ۱۰ روز گذشته  ۸۳۸ مورد  بازدید توسط ۴۰ اکیپ بازرسی در ۲ نوبت صبح و عصر از بنگاه‌های مشاوران املاک در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: طی این بازدید ها  ۶۷۵  مورد اخطار تخلف نیز صادر شده است.

حمزه لو ادامه داد: در راستای بازرسی‌های انجام شده، ۱۰ بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده تعطیل و به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بنگاه‌های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، ۱۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

حمزه‌لو افزود: در حال حاضر هفت هزار و ۱۸۱ مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که بازرسی از فعالیت این واحدها در حال انجام است.

وی تاکید کرد: در راستای نظارت بر بازار مسکن چهار جلسه هماهنگی در سطح استان برای تشدید نظارت‌ها بر بازار مسکن و فعالیت بنگاه‌های مشاور املاک برگزار شده است و اهتمام ویژه‌ای برای اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر بنگاه‌های مشاوراملاک وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز