خبرگزاری کار ایران

کاهش ۱۷ درصدی شکایات مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۵۸

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به ثبت ۳هزار و ۶۲۹ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در یک سال گذشته گفت: در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ حدود ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ استان گفت: از این تعداد  به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد نیز در دست اقدام است.

وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.

جلیلی نژاد اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز